Αν η ζωή ήταν μια ευθεία γραμμή, θα ήταν βαρετή

Μερικές φορές δεν πηγαίνουν όλα όπως τα έχεις κανονίσει.

Μερικές φορές δεν πηγαίνουν όλα όπως τα έχεις κανονίσει.

Ένα μικρό life update αντί ιστορίας σήμερα, θα σε στεναχωρήσω.

Το λέμε συχνά σε αρκετούς, το ακούμε συχνά από άλλους, όμως σπάνια το επαναλαμβάνουμε στον εαυτό μας.

Βλέπεις, ο σοφός λαός λέει ότι «όταν κάνεις σχέδια, ο Θεός γελάει». Δεν μπορείς να υπολογίσεις τα πάντα, δεν μπορείς να προβλέψεις τα πάντα. Όμως μπορείς να δουλέψεις τον τρόπο με τον οποίο θα αντιδράσεις σε κάθε έντονη κατάσταση. Έστω.

Πριν από δύο εβδομάδες περίπου, λίγο πριν τελειώσει ο Ιούλης, είπα κι εγώ να πάω μια εκδρομή, να ξεφύγω από την κάψα της Αθήνας. Έβραζε ο τόπος και δεν ήθελα να περάσω το Σαββατοκύριακο στους τέσσερις τοίχους. Έτσι ξεκίνησα με το αυτοκίνητο με την ελπίδα ότι θα χαλαρώσω, θα πάρω δυνάμεις και θα επιστρέψω γεμάτος ενέργεια για την επόμενη εβδομάδα.

Δέκα λεπτά προτού φτάσω στον προορισμό μου, γίνεται κάτι απρόβλεπτο. Μια κακή εκτίμηση, μειωμένα αντανακλαστικά, υπερβολική αίσθηση αυτοπεποίθησης; Δε θα μάθω ποτέ.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι από τη μια στιγμή στην άλλη, βρέθηκα να τραντάζομαι από σύγκρουση που δέχθηκα στην πίσω πλευρά. Κάποιος με είχε μόλις χτυπήσει και το αίμα από την ένταση είχε ανέβει στο κεφάλι μου. Καταστροφή.

Χωρίς πολλές λεπτομέρεις, η ήρεμη εκδρομή κατέληξε ένα χάος από τηλεφωνήματα, τροχαία, ασφαλιστικές και πολύ τρέξιμο. Το ακριβώς αντίθετο από ότι υπολόγιζα.

Ποιες επιλογές άραγε είχα;

Θα μπορούσα να καταριέμαι τον τύπο που με χτύπησε, να πιαστώ στα χέρια μαζί του, να οδύρομαι για την ατυχία που με βρήκε. Ή να ζητήσω βοήθεια από δικούς μου ανθρώπους που γνώριζαν πως θα έπρεπε να χειριστώ αυτή την κατάσταση. Άμεσα.

Έτσι κι έγινε.

Οι επόμενες μέρες δεν ήταν εύκολες, ούτε βρήκα άμεση λύση στο πρόβλημα που προέκυψε. Δυστυχώς, η απουσία του αυτοκινήτου μου άλλαξε το καλοκαιρινό πρόγραμμα και θα πρέπει να προσαρμοστώ. Και το προσπάθησα και το προσπαθώ. Μάλλον οι βουτιές για φέτος θα λάβουν σύντομα τέλος.

Αυτό μου θυμίζει να επαναλαμβάνω στον εαυτό μου ότι η ζωή είναι καρδιογράφημα και γεμάτη έντονες συγκινήσεις. Γιατί «μερικές φορές τα πράγματα δεν πηγαίνουν πάντα όπως τα έχεις κανονίσει»

Εύχομαι, κάποια στιγμή, ότι έχει γίνει και είναι να γίνει να είναι για καλό.

Στα δικά μας λοιπόν

Βάλε αυτό το μέρος στη λίστα σου 🗺️

Μπορεί οι περισσότεροι να μιλάνε για τα πάρτι και τη διασκέδαση στην Ίμπιζα, όμως το μικρό αδερφάκι της έχει να προσφέρει κι αυτό κάτι. Η δικιά μου εμπειρία από τη Φορμεντέρα μου αποκάλυψε ένα νησί σαφώς πιο ήρεμο αλλά με πολύ πιο καθαρές και ομορφότερες παραλίες. Αλλά για να πας εκεί, πρέπει να κάνει σίγουρα μια περασιά από την Ίμπιζα.

Βιβλίο που διάβασα πρόσφατα 📚

Μικρός δεν διάβαζα βιογραφίες, εκτός από εκείνες που μας είχαν αναγκάσει στο σχολείο. Μεγαλώνοντας, εκεί στην ηλικία που ό,τι έπεφτε στο μάτι και στα χέρια μου το διάβαζα μέχρι τελευταία σελίδα, ανακάλυψα και το «Χωρίς Πατρίδα» στη βιβλιοθήκη της μητέρας μου.

Το βιβλίο αυτό περιγράφει την αληθινή ιστορία του συγγραφέα, Κιεν Νγκουγιέν, μια ιστορία επιβίωσης, όντας γεννημένος από μητέρα Βιετναμέζα και πατέρα Αμερικανό την περίοδο που η η Σαϊγκόν έπεσε στα χέρια των Βιετκόνγκ. Ο πατέρας του εξαφανίζεται και η ταυτότητα του «ξένου» και του «μπάσταρδου» τον συνοδεύει για το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του. Μέχρι να καταφέρει να δραπετεύσει από τη χώρα το 1985 για τις ΗΠΑ.

Γιατί να διαβάσεις αυτό το βιβλίο;

Επειδή οι περιγραφές δίνουν μια γερή γροθιά στο στομάχι για μια εποχή που η δικιά μου γενιά τουλάχιστον έχει μάθει μέσα από την ιστορία και την ποπ κουλτούρα. Το βιβλίο καταφέρνει μια ευκολία να συγκλονίζει, να συγκινεί, να δημιουργεί τύψεις και στο τέλος να δίνει μια ανακούφιση. Χρειάζεται κάτι άλλο για να σε πείσει;

Πράγματα που μου έκαναν εντύπωση 😮

Αυτό το βίντεο με πουλερικά που παθαίνουν… περιστασιακό εγκεφαλικό εξαιτίας μιας γραμμής!

Μήπως έχεις ζήσει και εσύ το «σύνδρομο του Παρισιού»;

Ένας εικονογραφημένος οδηγός για τις αγαπημένες γάτες της Νέας Υόρκης.

Εσύ γνωρίζεις τον Πρασινοσκέλη;

Στη Σιγκαπούρη βαρέθηκαν τους άδειους κοινόχρηστους χώρους και τους κάνουν… βιβλιοθήκες!

Έχω βάλει να παίζει στο background 🎧

Θυμήθηκα εποχές 2013 με αυτό το τραγούδι. Ναι, τότε που βλέπαμε φανατικά Breaking Bad, Suits, Big Bang Theory και το Game of Thrones δεν είχε προλάβει να χαλάσει. Α και με αυτό το κομμάτι είχε κλέισει το How I Met Your Mother. Ναι, εκείνο το αμφιλεγόμενο επεισόδιο…

Μέχρι την επόμενη φορά,